top of page

Parta s černožlutým srdcem, kterým litvínovský hokej rozhodně není ukradený!

aaa.png

Obchodní podmínky

Ropáci on Tour z.s., se sídlem S. K. Neumanna 1598, Horní Litvínov, PSČ 436 01, IČ: 02852446, vedeném ve spolkovém rejstříku pod spisovou značkou rviqfyw, e-mailová adresa: eshoprot@seznam, webová stránka: https://www.litvinovnezhasne.cz (dále též jen „Prodávající“)
 
ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran, tj. Prodávajícího a jakékoli jiné fyzické či právnické osoby, která je zákazníkem Prodávajícího (dále též jen „Zákazník“), vzniklé na základě či v souvislosti se Zákazníkovým nákupem zboží (zejména fanouškovských předmětů, textilu a suvenýrů) ze sortimentu Prodávajícího nabízeného v internetovém obchodě provozovaném Prodávajícím na internetových stránkách https://www.litvinovnezhasne.cz  (dále též jen „Zboží“; internetový obchod https://www.litvinovnezhasne.cz dále též jen „E-shop“).
 
NABÍDKA ZBOŽÍ
2.1. V E-shopu nabízí Prodávající k prodeji Zboží tam zobrazené.
2.2. Cena Zboží nabízeného v E-shopu je smluvní a vždy uvedena včetně daně z přidané hodnoty ve výši dle aktuálně platných právních předpisů a veškerých souvisejících poplatků (to vše společně dále též jen „Cena“). Prodávající však upozorňuje a Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že Cena nezahrnuje případné náklady spojené s balením a dodáním Zboží, které mohou být v závislosti na způsobu dodání zboží Zákazníkovi prodávajícím dodatečně účtovány. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním Zboží jsou rovněž uvedeny na webu E-shopu.
2.3. Nabídka Zboží a jeho Cena zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány na webu E-shopu; tím není dotčena možnost, aby Prodávající uzavřel Smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu nabídky Zboží a/nebo Ceny na webu E-shopu, a to kdykoli a zcela dle svého uvážení.
2.4. Prodávající na tomto místě upozorňuje, že v nabídce Prodávajícího se bude nacházet rovněž Zboží, které může být vyrobeno či upraveno podle přání Zákazníka či pro jeho potřebu (jako např. fanouškovský dres či jiný fanouškovský předmět opatřený jménem a číslem Zákazníka, jím vybraného hráče nebo jiným jménem či číslem dle výběru Zákazníka; dále též jen „Personalizované zboží“) a jehož nákup se v některých případech řídí jiným režimem, než nákup ostatního Zboží (viz dále v textu těchto VOP).
2.5. Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že veškeré nabídky prodeje Zboží umístěné na webu E-shopu jsou nezávazné a Prodávající je dle svého uvážení oprávněn Smlouvu případně neuzavřít, a to především (i) se Zákazníkem, na jehož straně došlo v minulosti k porušení některé z povinností plynoucích pro něj ze smlouvy s Prodávajícím (vč. porušení obchodních podmínek tvořících součást takové smlouvy), zejména pak se Zákazníkem, který si nepřevzal objednané Zboží či v případě, kdy (ii) Zákazník objedná Zboží za nesprávně zveřejněnou Cenu (v důsledku chyby, omylem či z důvodu technických potíží při provozu webu E-shopu). Využije-li Prodávající v konkrétním případě svého práva Smlouvu neuzavřít, bude o tom Zákazník informován neprodleně po učinění objednávky.
 
OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ
4.1. Nabídka Zboží zveřejněná na webu E-shopu není návrhem na uzavření jakékoli smlouvy.
4.2. Zákazník bere na vědomí, že za návrh Smlouvy je považována objednávka Zboží učiněná Zákazníkem (dále též jen „Objednávka“).
4.3. Objednávku činí Zákazník předně prostřednictvím E-shopu, přičemž před samotným odesláním Objednávky je Zákazníkovi umožněna kontrola a oprava chyb vzniklých při zadávání dat. V rámci E-shopu provádí Zákazník Objednávku, tj. vyplňuje a zasílá objednávkový formulář, (i) prostřednictvím svého uživatelského účtu na základě své předchozí registrace na webu E-shopu (dále též „Uživatelský účet“) a/nebo (ii) přímo, bez předchozí registrace, prostřednictvím webového rozhraní E-shopu.
 
SMLOUVA
5.1. Smlouvou se Prodávající mj. zavazuje odevzdat Zákazníkovi Zboží, které je předmětem koupě, a umožnit mu nabýt k němu vlastnické právo, a Zákazník se mj. zavazuje Zboží převzít a zaplatit za něj Prodávajícímu Cenu.


UŽIVATELSKÝ ÚČET
6.1. Přístup k Uživatelskému účtu Zákazníka je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do Uživatelského účtu.
6.2. Zákazník není oprávněn umožnit využívání Uživatelského účtu třetím osobám.
6.3. Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení Uživatelského účtu Zákazníka, a to především v případě jeho nevyužívání po dobu delší 3 let či v případě porušení některé z povinností Zákazníka spojených s Uživatelským účtem či pro něj plynoucích zejména z jakékoli smlouvy uzavřené s Prodávajícím (včetně obchodních podmínek tvořících její součást).
6.4. Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že jeho Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Prodávajícího či třetích osob.
6.5. Prodávající v žádném případě neodpovídá za žádnou újmu vzniklou případně Zákazníkovi v důsledku porušení jakékoli jeho povinnosti dle tohoto čl. 6. VOP.
DODACÍ PODMÍNKY
7.1. Způsob dodání Zboží je z možností určených Prodávajícím volen Zákazníkem v průběhu vytváření Objednávky.
7.2. Zákazník je povinen dodávané Zboží převzít. Zboží zakoupené v E-shopu může být Zákazníkovi dodáno některým z následujících způsobů:
7.2.1. zasláním na Zákazníkem uvedenou adresu v České republice, a to prostřednictvím přepravní společnosti určené Prodávajícím – v takovém případě je vyžadována platba za Zboží předem;
7.3. Dodací lhůta se řídí předně údajem o dostupnosti Zboží uvedeným v E-shopu u konkrétního typu Zboží. Zboží, které má Prodávající skladem, je obvykle expedováno do 10 pracovních dnů po obdržení Objednávky či platby (je-li zvolena či vyžadována platba předem), obvyklá doba dodání Zboží Zákazníkovi činí 1–2 pracovní dny ode dne expedice. U Zboží, které Prodávající skladem nemá, se předpokládaná doba expedice a následného dodání Zboží prodlužuje o dobu uvedenou v údaji o dostupnosti Zboží. O tom, že Zboží bylo expedováno, je Zákazník informován e-mailovou zprávou.
7.4. Není-li zakoupené Zboží možné dodat v uvedené dodací lhůtě, Prodávající o této skutečnosti Zákazníka neprodleně vyrozumí, a to společně s informací o náhradním termínu dodání objednaného Zboží, případně nabídne Zákazníkovi náhradní (srovnatelné) Zboží. Zákazník je v takovém případě oprávněn náhradní termín dodání či náhradní Zboží neakceptovat a namísto toho od Smlouvy odstoupit.
7.5. Zákazník je povinen Prodávajícího prokazatelně a včas informovat o změně místa dodání objednaného Zboží nebo kontaktní osoby. Prodávající v žádném případě neodpovídá za škodu způsobenou nesprávným nebo opožděným dodáním Zboží, bylo-li takové dodání Zboží způsobeno z důvodu nesplnění této povinnosti Zákazníka.
7.6. V případě, že z důvodů na straně Zákazníka je nutné opakované dodání Zboží nebo dodání jiným způsobem, než který Zákazník zvolil v Objednávce, je Zákazník povinen uhradit veškeré náklady spojené s takovým dodáním.

7.7. Při převzetí Zboží od přepravce je Zákazník povinen zkontrolovat stav zásilky (zejm. neporušenost obalu zásilky, počet balíků) a v případě jakýchkoliv závad tyto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu nasvědčujícímu neoprávněnému vniknutí do zásilky není Zákazník povinen zásilku od přepravce převzít.
 
PLATBA ZA ZBOŽÍ
8.1. Způsob platby za Zboží je z možností určených Prodávajícím volen Zákazníkem při vytváření Objednávky. Prodávající nepožaduje od Zákazníka zálohu ani jinou obdobnou platbu, v odůvodněných případech však Prodávající požaduje platbu za Zboží předem.
8.2. Zákazník bere na vědomí a souhlasí, že v případě dodání zakoupeného Zboží na místo určené Zákazníkem je Zákazník povinen uhradit Prodávajícímu společně s Cenou za Zboží také náklady spojené s balením a dodáním Zboží na určené místo; výše těchto nákladů je určena dle cen uvedených ke dni učinění Objednávky na webu E-shopu. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, Cenou se rozumí i náklady spojené s balením a dodáním Zboží.
8.3. Cenu za Zboží je možné uhradit:
8.3.1. bezhotovostně platební kartou přes internet.
 
VÝMĚNA ZBOŽÍ
9.1. Prodávající nabízí Zákazníkovi v případě nesprávného výběru Zboží (např. nevhodná velikost apod.) možnost výměny zakoupeného Zboží, a to za předpokladu, že to Prodávajícímu dovolí dostupnost nově požadovaného Zboží a jeho skladové zásoby. Zakoupené Zboží však musí být vráceno Prodávajícímu zpět nepoškozené, nepoužité, úplné, neopotřebené, neprané a stejné velikosti, v originálním neporušeném balení, včetně všech identifikačních štítků a spolu s daňovým dokladem - fakturou.
9.2. Vyměnit nelze Zboží, které se v průběhu jeho přepravy zpět Prodávajícímu poškodí v důsledku volby nevhodného obalu ze strany Zákazníka.
9.3. Veškeré náklady spojené s takovou výměnou Zboží nese v plné výši Zákazník.
 
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
10.1. Prodávající je oprávněn od Smlouvy odstoupit v případě, že:
10.1.1. se Zákazník ocitne v prodlení s úhradou Ceny a toto své prodlení nenapraví ani v dodatečné lhůtě 7 dní ode dne, kdy k tomu byl Prodávajícím vyzván; a/nebo
10.1.2. se Zákazník ocitne v prodlení s převzetím objednaného Zboží a toto své prodlení nenapraví ani v dodatečné lhůtě 7 dní ode dne, kdy k tomu byl Prodávajícím vyzván; a/nebo
10.1.3. výjimečně dojde k situaci, kdy Prodávající nebude z důvodu na straně třetích osob či vyšší moci schopen dodat objednané Zboží za sjednaných podmínek; a/nebo
10.1.4. v době od uzavření Smlouvy do expedice objednaného Zboží dojde k výrazným změnám cen dodavatele Zboží a/nebo cen přepravy Zboží a/nebo Prodávající zjistí, že Zboží bylo omylem nabízeno za chybnou cenu a Zákazník neakceptoval odpovídající změnu Smlouvy (tedy zvýšení Ceny Zboží či nákladů na přepravu) a ani nedošlo k jiné dohodě mezi Prodávajícím a Zákazníkem.
10.2. Zákazník je oprávněn od Smlouvy odstoupit v případě, že se Prodávající ocitne v prodlení s dodáním Zboží a toto své prodlení nenapraví ani v dodatečné lhůtě 15 dní ode dne, kdy k tomu byl Zákazníkem vyzván.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY BEZ UVEDENÍ DŮVODU
11.1. S výjimkou případů uvedených výše je Zákazník - Spotřebitel oprávněn odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu, a to ve lhůtě 14 dnů:
(i) ode dne převzetí zakoupeného Zboží; anebo
(ii) je-li předmětem Smlouvy několik druhů Zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky Zboží.
11.2. Takové odstoupení od Smlouvy lze učinit osobně v Provozovně, či jej lze doručit v písemné podobě na adresu Provozovny nebo elektronicky na e-mailovou adresu eshoprot@seznam.cz úro účely tohoto odstoupení od Smlouvy může Zákazník - Spotřebitel využít formulář, který tvoří přílohu těchto VOP.
11.3. V případě odstoupení bez uvedení důvodu je Zákazník - Spotřebitel povinen vrátit Prodávajícímu zpět zakoupené Zboží, a to na vlastní náklady a nejpozději do 14 dnů po odstoupení Zákazníka - Spotřebitele od Smlouvy (i) osobně, na adrese Provozovny, nebo (ii) zasláním na adresu Provozovny (to však doporučeně, nikoliv na dobírku).
 
PRÁVA ZÁKAZNÍKA Z ODPOVĚDNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADY
12.1. Odpovědnost Prodávajícího za vady Zboží, které se projeví jako rozpor se Smlouvou po převzetí zakoupeného Zboží, se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
12.2. Prodávající odpovídá Zákazníkovi za bezvadnost Zboží při jeho převzetí; za vadu se považuje i dodání jiného Zboží. Zejména Prodávající odpovídá Zákazníkovi, že v době, kdy Zákazník Zboží převzal:
12.2.1. má zakoupené Zboží vlastnosti, které si strany ve Smlouvě ujednaly;
12.2.2. se Zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
12.2.3. je Zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti; a
12.2.4. Zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
 
REKLAMACE
13.1. Prodávající poskytuje na jím prodávané Zboží záruku za jakost v délce 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem, ve kterém Zákazník Zboží převezme.
13.2. Reklamaci lze uplatnit jedním z následujících způsobů:
13.2.1. elektronicky, zasláním e-mailu na eshoprot@seznam.cz;
13.2.2. písemně, na adresu fanklubu Ropáci on Tour.
 
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
16.1. Tyto VOP nabývají účinnosti dne 1.9.2025 a jsou Zákazníkovi k dispozici na webu https://www.litvinovnezhasne.cz. Prodávající si vyhrazuje právo VOP měnit podle svých potřeb, přičemž nové znění VOP zveřejní vždy na svých internetových stránkách.
16.2. Kontaktní údaje Prodávajícího:

  • Ropáci on Tour z.s.

  • Adresa: S. K. Neumanna 1598, Horní Litvínov, PSČ 436 01

  • E-mail: eshoprot@seznam.cz

bottom of page